zondag 31 mei 2009

Ruimte

De ruimte opdracht vind ik duidelijk een stukje lastiger gaan dan de karakter opdracht. Ik ben nog steeds bezig met het maken van een wereldje wat van heel laag standpunt met een camera kan bekeken worden. De structuren van bladeren en licht gaan een rol spelen, wellicht partical lichtjes.

Eerste test voor structuur krijgen d.m.v bumpmapping in een 2d uv-map.











Eerst ontstane plant, een poging tot een klaproos.
Kleur van de bloem is nog niet defenitief hier.





























Render zonder schaduwen en vrij flets licht. Ik ben bezig met zelfgemaakt gras maken aangezien de standaard die in maya zit niet de juiste 2d look had vergeleken wat ik wil. Uiteindelijk denk ik er misschien aan om het geheel wat schemerend te maken met wellicht een "vuurvliegje" die door de wereld gaat. De camera volgt/is dit.

Er volgt snel meer hopelijk voor deze opdracht.

Geen opmerkingen: